pondelok 25. novembra 2013
Sobota 16.11. 2013 bola krásna (niežeby ostatné neboli, ale nie každú sobotu mám možnosť ochkať a achkať nad takou kopou kníh)! Skutočne, stačilo vojsť, a bola som vo svojom živle. Ikar, Slovart, Fortuna Libri, AlbatrosMedia a veľa veľa ďalších vydavateľstiev opäť nesklamalo, a prinieslo mnoho kníh s nízkou cenou, prilákalo zopár popredných autorov a vyplnilo tak program každého čitateľa, ktorý sa na Bibliotéku prišiel pozrieť. Okrem pobehávania medzi knihami som si stihla chvíľu posedieť a vypočuť aj spev a hru na gitare Jozefa Banáša, zahľadela som sa do štýlových okuliarov Michala Hvoreckého, ochutnala som pár koláčikov od Kamily Magálovej, zistila som kto vyhral Martinus Cenu Fantázie a po dlhom čase som sa medzi knihami stretla aj s Veroni z Keep calm and read a book.


Pár dní pred Bibliotékou som si, ako isto viete, urobila knižný nákupný zoznam. Skutočne som sa ho snažila držať, no nepodarilo sa mi to pri každej jeho položke. Buď bola kniha drahšia, než som očakávala, alebo som našla niečo lákavejšie. Tým druhým spôsobom som sa dostala napríklad k Menu vetra a Strahu múdreho muža (dokopy za 19€) a k Piesni mien (2€). Skutočne ma potešil fakt, že Slovart priniesol aj knihy v angličtine (a poriadne vychytávky!), spomedzi ktorých som si vybrala Storočného starčeka (9€).
Vravím vám, tú atmosféru, vôňu množstva kníh a čísla (sumy), ktoré sa pohybovali už od 1€ by mal zažiť každý milovník kníh, a kto to doteraz nezažil, mal by porozmýšľať nad budúcim rokom. :)





1 komentár:

  1. Mne sa zdalo, že som ťa tam v sobotu zahliadla, ale nebola som si istá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Menovky

Nasledovatelia

Zobrazenia blogu

Luci's bookshelf: read

Atonement The Little Prince Animal Farm The Catcher in the Rye The Old Man and the Sea Angels & Demons

More of Luci's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists